Persoane interesate

duminică, 15 ianuarie 2012

SUNETE CIUDATE

Acum mai multe luni  au inceput sa se auda niste sunete ciudate atat la mine in oras precum si in orasul apropiat.Am cautat pe net si am dat de urmatorul articol  http://www.ziare.com/magazin/fenomen/fenomene-misterioase-au-aparut-in-intreaga-lume-video-1115658 in care se aud niste sunete asemanatoare .
Poate ca sunt putin diferite nu imi dau seama pentru simplu motiv ca nu am o ureche muzicala si sunt paralela cu notele muzicale si chesti de genul asta....dar seamana.
Aceste sunete sau auzit pe parcursul a mai multor saptamani , mai mult de o luna de obicei seara si dupa masa si tineau minute bune ......
Nu am vazut pe cer nimic ...iar sunetele pareau ca vine din toate directile si parca te invaluiau.
Am intrebat mai multi oameni de la ce pot sa provina dar toti imi spuneau alte variante.
Cum ca ar veni de la uzina ,sau de la baza militara din apropiere , sau chiar de la autostrada.
Nimeni nu stia dar nimeni nu isi batea capul cu asta . Fiecare ii dadea o explicatie care o credea el si gata ....problema rezolvata pentru fiecare individ in parte.
Ce ma frapat pe mine cel mai tare este ca intr-o zi mergand in orasul vecin am auzit acelasi sunet , atentie la fel de tare ......cu toate ca celalalt oras este mai mare si mult mai zgomotos.
Nu mai pot adauga decat ca nimeni nu il baga in seama , nici macar nu tresarea . Iar daca am intrebat pe cineva ce se aude a ridicat din umeri si atat.
In acest articol am vazut ca sunetele sau auzit doar cateva zile aici la noi sau auzit cateva saptamani.
Se mai aude ,mai des tot aici in zona un alt fel de sunet pe care eu il compar cu ....ce sa spun....stiti cand se sudeaza si se aprinde flacara...ei bine cam asa suna si la fel se aude din toate partile si este foarte puternic.
Acest sunet se aude de multi ani , prima data l-am auzit acum 13 ani , nu se aude in fiecare zi sau la intevale regulate dar se aude de foarte multe ori pe an . Nu are rost sa mentionez ca nimeni nu il baga in seama.
Mai jos am sa adaug si o mica inregistrare cu sunetele surprinse de mine in ultima zii in care sau auzit.

Sunetele se aud doar in minutele 00,23 -00,24 si 1,16-1,18 se aud foarte slab calitatea inregistrari fiind cam proasta......
Mai adaug un filmulet cu niste sunete asemanatoare din alt colt al lumii...              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu