Persoane interesate

vineri, 20 ianuarie 2012

SUNETE CIUDATE 2

Ignorand titlul acestui colaj , nu putem spune decat ca este extrem de interesant.Sunete asemanatoare care sa se auda in mai multe zone a globului nu poate sa fie decat extrem de suspicios. Ce sunt aceste sunete? De unde vin ? Nimeni nu stie , cel putin nu noi cei multi care suntem tinuti cu buna stiinta in nestiinta
.Eu personal nu pot sa cred ca doar putini oameni isi pun intrebari , nu pot sa cred ca oamenii desi aud aceste sunete care sunt puternice si pe care nu le-au mai auzit niciodata , nu isi pun intrebari.
Cum poti sa te mai numesti o fiinta constienta de tine si de mediul inconjurator daca nu te intereseaza de unde vin asemenea sunete.
Poate ca nu trebuie sa ne temem , poate nu trebuie sa ne nelinistim , dar mie mi se pare absolut firesc ca om sa imi pun intrebari. Nu ? Ca doar de aceia ma numesc om si pretind ca am creier , ca sa gandesc.
Oare manipuarea si frica de ridicol sa fi ingropat undeva adanc setea de cunoastere a oamenilor? Oare am incetat sa mai evoluam si stagnam? Oare doar o mana de oameni de pe acest pamant mai sunt in stare sa isi puna intrebari despre ce se intampla ?
Cum se poate sa nu mai crezi ce auzi si chiar ce vezi , pentru simplu motiv ca nu se incadreaza cu cliseele dupa care am fost crescuti?
Inainte as fi putut intelege dar acum cand avem atea mijloace de comunicare , de informare , cand auzim si vedem cate se intampla in lume ...noi sa nu ne punem intrebariii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu