Persoane interesate

marți, 17 ianuarie 2012

"Pe mine, mie... redă-mă"

Ati auzit de Teatrul independent Ararat din Baia Mare ? Nu , nu e nimic nici eu nu am stiut nimic pana acum cateva zile . Cineva mi-a povestit despre el si despre un spectacol interesant pe care in au "Pe mine, mie... redă-mă".   Spectacolul cuprinde versuri din peste 40 de poezii eminesciene, structurate pe un scenariu scris de Claudiu Pintican şi îmbogăţit cu o coloană sonoră originală semnată de Călin Ionce. 
Abia astept sa il vad pentru ca vine si la Campia - Turzii , iar mie imi plac versurile si mai ales Eminescu . Oare cui nu ii plac ?
Este un spectacol educativ din punctul meu de vedere si pentru toate varstele. 
A, si sa nu uit joaca in el si sora mea, da ma cam mandresc dar ce sa fac ...am cu ce .
Am sa pun aici si niste poze din spectacol cu speranta ca domnul Vlad Simion cel care a facut aceste poze nu o sa se supere , doar e vorba de sora mea, nu?UPS acum va-ti dat seama de unde am auzit de el.....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu